· Ontwikkelen en implementeren van Service Flows op basis van erkende frameworks zoals ITIL, ter ondersteuning van onze groei en professionalisering
· Toepassen van de juiste procedures voor het beheren van incidenten, changes, capaciteit en escalaties volgens ITIL-principes
· Fungeren als het centrale aanspreekpunt voor service (SPOC), prioriteiten stellen samen met het team om ervoor te zorgen dat klanten de correcte service ontvangen
· Proactief risico’s identificeren, oplossingen voorstellen en richting geven aan de communicatie naar de klant
· Optimalisaties aan de back-end Managed Services platformen afstemmen met de betrokken product specialisten
· Zorgen voor tijdige en accurate rapportage over onze service delivery, zowel intern als extern
· Ondersteunen en ontwikkelen van het team en regelmatig rapportern aan de Operations Manager
Onze ideale kandidaat :
· is in het bezit van een hoger diploma en heeft toch al een 3-tal jaar ervaring in een vergelijkbare context.
· heeft een sterke kennis van IT-infrastructuur (zowel on-premise als in de cloud), essentieel voor samenwerking met het service team.
· is vertrouwd met service- & SLA-management in IT-infrastructuur gerelateerde omgevingen.
· heeft een methodische, planmatige en procesgerichte werkstijl met een proactieve aanpak.
· is gestructureerd: in staat om processen en standaarden te implementeren of aan te passen.
· heeft het vermogen om zelfstandig beslissingen te nemen, initiatieven te starten.
· heeft goede communicatievaardigheden op verschillende organisatieniveaus.
· heeft uitstekende people management skills, die je helpen teamleden te stimuleren en motiveren.
· is flexibel en stressbestendig
· spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Kennis van Frans is een plus.
Aantrekkelijk loonpakket aangevuld met extra-legale voordelen
Onkostenvergoeding
Maaltijdcheques, eco-cheques
Gsm, laptop
Bedrijfswagen
Hospitalisatieverzekering
6 ADV-dagen, vrij te kiezen
Tweemaandelijkse teambuilding
Sabine De Beule
0473/804713
sabine.debeule@atmozconsult.be